Nazwa i adres Zamawiającego:
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego w Koszalinie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, fax. 0-94 34 44 700.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów gastronomicznych ulegających biodegradacji wytwarzanych przez kuchnię Zamawiającego w ilości miesięcznej około 4500 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres trwania umowy do posiadania aktualnych zezwoleń (decyzji) właściwego organu wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Istotne postanowienia umowy dotyczące realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty:
- formularz ofertowy, sporządzony i podpisany zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego;
- klauzulę obowiązku informacyjnego związaną z ochroną danych osobowych, stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych stanowiącą załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
- pełnomocnictwo;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- pisemne oświadczenie o dalszym postępowaniu z wywożonymi odpadami zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki zgodnie z odpowiednimi przepisami wskazanymi w § 1 umowy;
- decyzję, wydaną na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt i ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach wraz z wykazem środków transportu,
- decyzję organu administracji publicznej zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod odpadu 20 01 08) wydana na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Kryteria oceny oferty: najniższa cena brutto (cena ofertowa) – waga 100%.;
Pc = (Cn:Cob) x 100 pkt, gdzie:
Pc – liczba punktów przyznanych wykonawcy za cenę,
Cn – najniższa zaoferowana cena,
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała maksymalną liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Termin, miejsce, sposób i forma złożenia oferty:
- ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 02.07.2018 r. do godz. 15.30; oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie;
- miejsce, sposób i forma złożenia oferty – ofertę można:
- złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 – w Kancelarii Jawnej, czynnej w dni pracujące w godz. 07:30 – 11:00 i 13:00 – 15:30,
- przesłać na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 do dnia 02.07.2018 r. do godz. 15:30,
- przesłać fax-em na numer 0-94 34 44 700,
- przesłać pocztą elektroniczną na adres logistyka.cos@strazgraniczna.pl.;
- na ofertę składają się:
- dokumenty wymienione w pkt 4;
- podpisany projekt umowy, jako akceptacja przez wykonawcę postanowień w niej zawartych;
- oferta musi być podpisana wyłącznie przez osobę lub osoby upoważnione z mocy prawa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, a jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być dołączone do formularza ofertowego.
Termin realizacji zamówienia:
Umowa na świadczenie usług przedmiotu umowy zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. lub do wyczerpania kwoty brutto wskazanej w § 5 ust.1 umowy.
Oferta podlega odrzuceniu, jeśli pomimo wezwania wykonawcy do wyjaśnienia treści lub uzupełnienia oferty:
- oferta jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia;
- wykonawca nie potwierdził spełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań, np. poprzez niezłożenie wymaganych dokumentów.
Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu:
- Pan Grzegorz Lisowski – tel. 0-94 34 44 037,
- chor. szt. SG Justyna Zachaczewska – tel. 0-94 34 44 281.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego oraz jego odwołania.
Pliki do pobrania
- Odwołanie postępowania na zamówienie (pdf, 41.07 KB) 12.07.2018 08:50
- Formularz ofertowy (docx, 20.61 KB) 27.06.2018 09:00
- Opis przedmiotu zamówienia (docx, 26.43 KB) 27.06.2018 09:00
- Projekt umowy (doc, 118 KB) 27.06.2018 09:00
- Klauzula obowiązku informacyjnego (docx, 18.08 KB) 27.06.2018 09:00
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (doc, 27 KB) 27.06.2018 09:00